Trek je gewenste klanten aan met straffe content marketing
Het push-marketing decennium zijn we al lang voorbij. Zomaar marketingboodschappen door de strot van de consument duwen, daar doen we niet aan mee. Met onze expertise in content marketing tillen we jouw bedrijf naar een hoger niveau. Hoe? Door je gewenste klanten te voorzien van waardevolle, kwalitatieve content. Waar ze écht iets aan hebben.
Copywriting
Iedereen kan foto’s nemen, maar dat maakt je niet meteen een fotograaf. Net zoals bij fotografie is copywriting een ware kunst. Straffe en impactvolle teksten schrijven, dat is een vak apart. Met welgekozen woorden weten onze copywriters de juiste lezers te lokken én bij te houden. Nieuwsbrieven, persberichten, blogberichten, SEO-vriendelijke webteksten, teksten voor brochures en magazines,… we doen het allemaal. Content marketing die niet enkel kwalitatief en strategisch is, maar ook afgestemd op jouw doelgroep.
Copywriting
Iedereen kan foto’s nemen, maar dat maakt je niet meteen een fotograaf. Net zoals bij fotografie is copywriting een ware kunst. Straffe en impactvolle teksten schrijven, dat is een vak apart. Met welgekozen woorden weten onze copywriters de juiste lezers te lokken én bij te houden. Nieuwsbrieven, persberichten, blogberichten, SEO-vriendelijke webteksten, teksten voor brochures en magazines,… we doen het allemaal. Content marketing die niet enkel kwalitatief en strategisch is, maar ook afgestemd op jouw doelgroep.
Foto- en Videocontent
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Het mag dan al een oude gezegde zijn, in onze huidige beeldcultuur slaat het de nagel op de kop. Professionele foto’s en goed gemaakte video’s versterken zonder twijfel jouw positie in de markt. We zetten je bedrijf in de kijker en zorgen ervoor dat de boodschap blijft hangen. Meteen de grote middelen inzetten? Met onze uitgebreide ervaring in de TV-sector brengen we jouw product of dienst tot in de Vlaamse woonkamers! Ontdek hier wat TV-reclame voor jou kan betekenen.
E-mailmarketing
E-mailmarketing dood? No way. Tenminste niet als je het goed aanpakt. E-mail blijft hét communicatiemiddel om een stevige band op te bouwen met je (potentiële) klanten. En jawel, ook volgens de huidige GDPR-regels kan nog veel. Mensen geven hun e-mailadres immers niet zomaar. Ze hebben een zekere mate van interesse in jouw product of dienst. Onze content marketeers weten dan ook perfect hoe ze deze interesse verder kunnen voeden zodat je lezers worden omgezet in klanten.
E-mailmarketing
E-mailmarketing dood? No way. Tenminste niet als je het goed aanpakt. E-mail blijft hét communicatiemiddel om een stevige band op te bouwen met je (potentiële) klanten. En jawel, ook volgens de huidige GDPR-regels kan nog veel. Mensen geven hun e-mailadres immers niet zomaar. Ze hebben een zekere mate van interesse in jouw product of dienst. Onze content marketeers weten dan ook perfect hoe ze deze interesse verder kunnen voeden zodat je lezers worden omgezet in klanten.