Retargeting in jouw marketingfunnel
Retargeting, of remarketing, wordt vaak aan de kant geschoven wanneer het over klantbeleving en advertentiestrategie gaat. Toch is het een zeer krachtige strategie om conversies te verhogen op je website of webshop. Wat is retargeting? Retargeting is het opnieuw bereiken van mensen die op een eerder moment
Omnichannel marketing: een consistente merkervaring voor jouw bedrijf
Marketing heeft de afgelopen jaren een heuse transformatie meegemaakt, waardoor omnichannel marketing vandaag de dag niet meer weg te denken is. De opkomst van het internet, AI, sociale media… zijn één voor één zaken die invloed hebben op het aankoopgedrag van de hedendaagse consument. Wanneer
Third party cookies verdwijnen: wat is de impact hiervan?
Third party cookies is vandaag de dag hét gespreksonderwerp bij uitstek als het gaat over dataverzameling. Maar waarom is het net nu een hot topic? Wel, sinds 2019 wordt er gespeculeerd dat Google zijn third party cookies zou laten verdwijnen. Dit jaar was de kogel
AI Marketing: een liefdesbaby of duivelskind?
Marketing evolueert continu. Maar moeten we als marketeer altijd blij zijn met innovatie als AI marketing? Lees verder en kom te weten of AI marketing een liefdesbaby of duivelskind is. AI Marketing, wa is da?! Voor we kunnen uitleggen wat AI marketing is, staan we eerst even
Alles wat je moet weten om een een goede website te laten maken
Online aanwezigheid? Dat is gewoonweg een must voor ieder bedrijf vandaag de dag. Nog belangrijker is een goede website laten maken. Het is een cruciale stap voor bedrijven om zich te onderscheiden en te concurreren in een digitale wereld. Het belang van een professioneel ontwikkelde